Profesionální vizážistka, líčení a poradenství


Vizážistka Zdeňka Houžvičková a soutěže v líčení

18.01.2012 11:23

Soutěží jsem se začala aktivně zúčastňovat hned po získání certifikátů a absolvování školení v oblasti make-upu. Hned na první soutěži jsem slavila úspěch a to jako náhradnice na Mistrovství České republiky. Z 25 vizážistů jsem skončila na 7. místě, na průběh soutěže se můžete podívat zde cms.vizazistka-liceni.webnode.cz/souteze/slunecni-kralovna/ . Dále jsem absolvovala soutěž ve foto make-upu Štěpánky Podroužkové, kde jsem skončila na 4. místě na průběh soutěže se můžete podívat zde cms.vizazistka-liceni.webnode.cz/souteze-liceni/foto-make-up-2010/ . Poslední soutěž, kterou jsem zatím absolvovala bylo Mezinárodní mistrovství České republiky, kde tématem bylo Barbie and Candy a účastníky byli i vizážisté z celého Slovenska. Na fotky z této soutěže se můžete podívat zde cms.vizazistka-liceni.webnode.cz/souteze/mistrovstvi-zahranici/. V tomto roce se chystám opět do předkola Unie kosmetiček, kde už pevně doufám postoupím na vytoužené Mistrovství České republiky, které se uskuteční na podzim na veletrhy World of beauty. Nejdůležitější pro Vás je se přihlásit ve chvíli, kdy víte, že něco umíte, protože na základě prvního výsledku se na Vás lidé budou poté koukat. Dalším plus je mít pěknou modelku, kvalitní výbavu a nápad. Přeji Vám hodně úspěchů pokud se pro soutěžení taktéž rozhodnete.

Bookmark and Share

—————

Zpět